Showing posts with label Aquaria KLCC. Show all posts
Showing posts with label Aquaria KLCC. Show all posts

Sunday, December 21, 2008

Sehari di KLCC

PART 2

PART 2

Sesi untuk kiterang naik skybridge jam 3:15pm, so pegi bawak budak2 tu broeakfast kat La Cucur, bley tahan gak makanan kat situ, memang taste melayu..
 selesai makan, terus jalan ke Aquaria, dan brochures tulis jalan ke Aquari only 5 minutes, tipulah, tak tau kot depa speed baper..berpeluh gak ketiak


Setiba kat Aquaria, kena Q lagi.. 10:30am baru buka kaunter tiket,

10:30am kaunter tiket bukak..adult with myKad RM28 (RM28x4=RM112) :((

Kiter layan pics,  mula-mula sekali jumpa ngan ikan Toman,


Bagiakan diriku tapak sulaiman... terdampar sepi..huhu

Nama diberi Belangkas, darahnya berwarna biru, ada 10 mata, tetapi yang berfungsi hanya 2, cara tido adalah tertonggeng, pelik tapi benar (yang tertonggeng tu belangkas sedang tido..)

Boya
Ikan aper ntah
yang panjang dan bersisik kilat, kalo tak silap namanya Arapaima


Pok Wan dan Kure-kure

Ikan pari ni besar sekali.. terpegun Jannah.

Mok Dik, Jannah dan Penyu





Da abess sesi lawatan sambil belajar di Aquaria..