Thursday, February 10, 2011

PILIHANRAYA KAMPUS

Gambar hiasan semata-mata, tiada kaitan dengan mana-mana pihak
search dari Google :)


Kembali lagi...hurm..

Pilihanraya sekarang ni tak semeriah dulu-dulu, masih teringat lagi semasa pilihanraya kampus sekitar 10 tahun yang lalu...sanggup berembun beramai-ramai menunggu keputusan pilihanraya, kebetulan pilihanraya kampus pula jatuh pada bulan puasa, terlepas makan sahur kat kolej, menunggu kat DTC untuk mengetahui keputusan pilihanraya...kalau dikenangkan kembali, kadang2 rasa macam tak masuk akal apa yang dibuat masa zaman belajar dulu...

tapi ada saper kisah???... opsss...mak ayah confirm kesah kalau derang tahu....Ampun Mek, Ampun Ayoh...ambo follower jer...huhuhu


Mahasiswa generasi sekarang, dah tak merasai lagi kemeriahan pilihanraya kampus, kertas undi, peti undi, membilang undi... sekarang ini, undi anda hanya dihujung jari, undi secara
online

Sorry to say
...generasi dulu-dulu, semangat juang lagi tinggi, berdikari....sebab tu lah mahasiswa sekarang ni lembik dan lembab.

Anyway, Selamat Menempuhi Pilihanraya Kampus kepada semua Mahasiswa/Mahasiswi IPTA....
pilihlah yang terbaik..! :D

yang dapat membela kebajikan anda semua.... hehehe

7 comments:

fairuspeng said...

nasib baik saya mahasiswa zama dulu-dulu..

mahasiswa berdikari..
kira undi kat DTC memang terbaik la

faraulah said...

Peng: yer ke?...

hehehee..

mengira undi kat DTC memang terbaik...rindu sungguh pada kenangan itu

shye said...

hehehe kenangan.. banyak manis dan pahit...

nasib saya pun melalui semua ni masa zaman mahasiswa dulu2!

faraulah said...

Betul tu Shye.....

kali ini tiada lagi pengumuman kat DTC

Abang Zul said...

Salam hormat-Salam kenal,
Undi online.

Username tak boleh tukar, mesti ikut username yg diberi.

Password:: Nombor MyKad.

Demokrasi semakin kabur...

faraulah said...

Abang Zul: terima kasih kerana sudi singgah di Blog saya..

setuju sekali dengan pandangan Abang Zul tu!

Abang Zul said...

Terima Kasih kembali...

Salam Maulidur Rasul S.A.W.