Friday, November 12, 2010

I Can’t Stop Coughing!!!!


Dah hampir 2 minggu..berbotol-botol (yer ke?) ubat batuk, berpuluh2 biji difflam…lemon, madu....

tapi masih belum baik juga… jumpa Dr.?

Balik2 suh makan ubat dan minum air banyak banyak

Batuk yang mengganggu tidur dan selera makan, menyebabkan badan terlalu letih…………………….and I amik MC for 3 days!

6 comments:

NaniRostam said...

walaweh sama kita huhuk...dah sebulan batuk tak mau pergi....sayang beno nak berpisah dari kita...dah macam-macam perubatan dicuba...tradisional..moden...huhuk

masih jugak nak ganggu kiter....

faraulah said...

Kak Nani : yer ke...huhuhu
samalah kiter...kawan2 cakap mungkin debu dari gunung merapi...tapi cam xmasuk akal..kelakar ada laa

Melor said...

salam perkenalan ya namaku melor. petua nak hilangkan batuk cuba dgn madu sesudu besar perah asam limau minun insyaallah batuk akan berkurangan

faraulah said...

Melor: salam perkenalan, terima kasih kerana sudi singgah..

dah try petua ni, batuk ada berkurangan, tapi masih juga xmau hilang...huhuhu
bersabar jer lah

JahRera said...

apa khabar enas.

harap2 cepat baik ye.

faraulah said...

KaK Lela,

Khabar baik, terima kasih kerana sudi singgah di Blog saya yang tak seberapa ni... Harap akak sekeluarga di Okinawa sihat semuanya