Tuesday, May 26, 2009

Ratatouile

Cik T datang lagi... pelik tul..lepas sekor- sekor
ni tak tahu generasi yang keberapa dah... petang ahad lepas saje datang office nak ambil reket tennis, tetiba terdengar bunyi 'sesuatu'...rupanya2 Cik T, punyalah gigih nak amik gambar Cik T, sanggup dok diam hampir 20 min...hasil nya...tadaaaaaaaaaa.....................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Sila klik pic untuk imej yang lebey comey

siap nko....nanti orang2 JPPHB datang...tau ler langit tu tinggi ke rendah

Cik T menerjah

rupa-rupanya ada rezeki kat sini


6 comments:

AZANI said...

itu aku punya web cam tuu, jangan la pukul...ha ha ha

faraulah said...

En. Azani,

canggih tul web cam

liwaniel said...

amboi kak mah..siap amik gambar cik T tu lagi

faraulah said...

haha...

Gigih tau wanie...

lama dok menunggu nak amik pic Cik T.

suhaimimd said...

huhuuh.. dah letak makanan kat situ, dia datang la.. cuba letak sangkar besi kat situ..kita tenguk sapa yang kena ...

faraulah said...

En. Suhaimi,

ni kebetulan ada makanan.

kalo xder makanan pun Cik T ni ada gak.

permanent resident kat atas siling