Sunday, February 27, 2011

Bobbi Brown Uols!


Sebastian Tardif

Achik now is lepaking in Mvalley + blogging & fesbuking....hehehe...giler hancur bahasa..

Tadi kat center court MValley ada promotion Bobbi Brown pretty Powerful Malaysia, singgah jap, untuk dengar make up tips and tricks.... kebetulan ada sesi makeup oleh Sebastian Tardif, the regional Director of Artistry Bobbi Brown dari New yORK..


Ada contest untuk pretty powerful Malaysia.. believe it or not...acik joint that contest...make over uols.....1st time in my life..
gigih menadah muka untuk di make over... tapi rasanya macam sama jer...
Add Image
My beautiful readers...please vote for me...

hehehehe


http://prettypowerful.bobbibrown.com.my/contestant_gallery.php



vote for me!


p/s: pic..lom masuk lagi...huhuhu....later will update!

No comments: