Thursday, November 25, 2010

How to Cleanse your Colon Naturally

A blend of Mango Juice, Orange Juice, Fresh Strawberries and Yogurt
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaa...!


Ada berani??........ :D

10 comments:

fairuspeng said...

minuman baru di noodles station ke ni?

kira minum air ni je lah..
tak payah makan... baru betl untuk perut

faraulah said...

Peng: xlah...dah lama..cuma baru nak try...tapi baik untuk perut & berulang alik ke tandas

shye said...

nak try gak...huhu. maleh nak beli produk lagi dah.

faraulah said...

sHYE: nak kurus lagi ke??....

shye said...

hahaha.... shape la plak...

faraulah said...

hahaha..kalo nak shape..kena rajin workout

Mazlin Nordin said...

Faraulah..yang ini cuci perut sendiri mau punya....akak punya cuci perut pagi ni....yang tidak diundang...

faraulah said...

Kak Lin..yang ni pun xdiundang juga.....nak kecapi nikmat...tapi..huhuhu

kakpah said...

wow.. rampingnya. Kalau minum selalu ni boleh ramping macam gelas tu ke hehe..

faraulah said...

Kak Pah...harap2 mcm tu lah..tapi yang tak tahannyer...lepas dah berulang alik ke tandas...jadi makin lapar plak :D