Saturday, December 19, 2009

Sambutan Maal Hijrah Peringkat Kebangsaan

aktiviti berfaedah semasa cuti sekolah..menghadiri sambutan Maal Hijrah peringkat kebangsaan, kebetulan anak sepupu datang bercuti kat umah, kiterang seawal pagi telah bergerak ke PICC.

Pentas Utama

Khadam ker Body Guard? dari awal hingga akhir sentiasa berada di sisi Dr. Yusuf Al-Qardawi


Pengacara Untuk siaran lansung TV, Ustaz Taufiq

Pitam semasa 'On Air'


Tokoh MaalHijrah tahun ni..Pengerusi Felda..Orang Kampung Raja, Besut..tak tau saper?..sila Google
Penerima ke 2, Profesor Dr. Yusuf Abdullah Ali Al-Qaradawi

Penerima anugerah menerima hadiah wang tunai berjumlah RM100 000 dan...


Persembahan dari artis glamer dan yang tak glamer

Takder Motif


sesi berposing







6 comments:

Yunus Badawi said...

Salam Faraulah.

Baguslah dpt pergi PICC tengok secara live. Kami takde kat KL masa tu.

faraulah said...

Salam YB,

Kebetulan anak buah dari kampung datang bercuti..so manfaat peluang yang ada..

sonata anak kancil said...

kita tengok kat TV aje le....bertugas ke @ saje menyaksikannya?

salam maal hijrah

faraulah said...

Sonata,

xbertugas, saje ambik kesempatan sempena cuti sekolah, bawa anak buah berjalan-jalan sambil manfaatkan program yang ada

tchersally said...

Salam,

ermmmm..sila ke n3 Sally..anda dinobatkan pemenang!! hehe..

mcm Sonata, Sally nonton d TV aje masa nih..

Nur Misnan said...

salam LUVPINK
lama tak update..
missing one of friend ler..

update ok.. =)