Thursday, June 18, 2009

BUFFET DURIAN ss2

For durian lovers, enjoy untill you get full for Rm 9 per person, giller bukan?? saper2 yang tinggal area PJ, rasanya cukup maklum dengan tempat ni, SS2, senang jer nak carik, khemah kat tepi jalan, tepi simpang dekat dengan Balai polis Seapark...

tengahari tadi lunch dengan durian, tp tak pilih buffet. Sajer nak pilih buah sendiri...
believe it or not..haha kami berempat berjaya menghabiskan 11 biji durian ( kecik jer). harap-harap dapat tido ler malam ni. Bagi sesiapa yang tidak mempunyai dusun durian..boleh lah datang ke sini.. eat and go...memang berbaloi..xyah susah2 nak kopek, nak buang sampah, sumer ada yg tolong buatkan...

Durian yang baru sampai..masih belum disusun

Geng-geng keselamatan UM, depa pilih Buffet.


Durian yang baru sampai

macam-macam jenis, Raja kunyit, Udang merah

pic makan durian xsempat nak snap, tangan dah berjelumuih..

4 comments:

AZANI said...

malam nanti tidur berkipas lah...mana manggis?

faraulah said...

En. Azani,

Harap2 hujan malam ni..
Manggis nan ado.

fairuspeng said...

di dekat bp tu ke?....

buka dari kul brapa sampai kul brapa ni?

faraulah said...

Peng,
Alaaaa..........
dekat ngan balai polis seapark...
kalo nak pegi...roger2 ar..

buka dari pagi sampai mlm..haha
public holiday..close
cuba baca kat banner tu

Applicable-Mon - Fri except weekend and public holiday